Besök i skolan!

Idag har jag varit ledig från jobbet, jag har varit och hälsat på barnen i skolan. På förmiddagen var jag med Kasper och hans klass. Vi pratade vårtecken, hade gymnastik då barnen lekte "Flaggleken", och vi gick tipspromenad eftersom det är Världsbokdagen imorgon.



Efter det åt vi lunch med tillhörande middagsrast, då spelade vi rundpingis, jag lyckades faktiskt vinna några gånger...Sedan var det dax för lite svenska. Då skrev Kasper alla sina klasskamraters namn i alfabetisk ordning!


Klockan 12 var det dax för Elias att få besök av mamma. Dom hade engelska på schemat, då fick vi lyssna på en snutt på cd-skiva och titta på ett avsnitt på tvn. Barnen fick en repetition av glosor (klädesplagg o dyl) och en lek på engelska!

En rolig dag i skolan fick vi tillsammans.
Elias fortsatte eftermiddagen med att tillsammans med morfar, utmana Fiffi och Lillemor på boule, tyvärr blev det förlust men det blir nog snart en match igen!!!

Nu väntar vi bara på våra långväga gäster från Ockelbo som dyker in när som helst... Farfar Stig, storebror Thomas och kusin Viktor ska komma till oss, kusin Anthon ska ha träningsläger mad sitt fotbollslag här så då följer resten av gänget med ner oxå, Så roligt eftersom vi ses så sällan!!!
Sängarna står bäddade så det är bara att komma... (Mattias väntar otåligt eftersom Thomas skulle ta med canal+ kortet, Di Gule spelar ju match NUUUUU!!!!)

Kommentarer
Postat av: Marie

Heeeej Gumman :)



Vilka go bitar;)

Kraaamis Marie

2009-04-27 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0