Hem & trädgårdsmässa!

   
I eftermiddags var vi på Åhaga o kollade in Hem & Trädgårdsmässan. Det  fanns lite skoj att titta på, bla: "Pynt och blomaffärer" som ställde ut. Jag köpte två fina vitmålade plåthjärtan som jag ska hänga upp på nån vägg som dekoration, visar bild när dom är uppsatta.(Blev visst inte nån väggdekoration utan en ljusstake ist, fylld med fin sjösten...)
 Vi kollade in demo av en strykstation...WOW en sån skulle man ha... inga problem alls att stryka skjortor mer, enda problemet är väl priset... :-(
Träffade oxå mina gamla kollegor från Sotaren, Anders och Magnus. Alltid lika kul att ses!!!
Elias fick åka med mormor och morfar hem, eftersom resten av familjen åkte till Knalleland på skojakt till Kasper!
 Redan i första affären hittade han ett par gympadojjor och ett par tygskor... Snabbt o lätt!!! Alla var nöjda så vi åkte hem och åt Tacos till fredagsmys!!!

Barnen kollade sen på Talang, men jag o Mattias såg på Så ska det låta!! Tänk att Tomas Järvheden kunde sjunga...Det hade jag inte en aaaaaning om. Riktigt bra program i mitt tycke.. Bra ös med Sara Lövgren o många bra låtar!!!
Imorrn hoppas vi på soooool så vi kan fika på altanen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0