Kortkavalkad!

Idag tömde jag min mobil på bilder, såklart var det lite kort på kort där! Här kommer några!

Först ut är två grattiskort till Elias klasskompisar som hade gemensamt kalas härom helgen!

          



Vänner till oss fick en son för ca en månad sedan, givetvis skickade vi ett "grattis till sonen"kort!





Några grattiskort har det oxå blivit, har använt min ganska nya Inkido-stämpel som jag gillar skarpt!!!

   



Fars och Mors dagskort kommer här:





Ett "Grattis till huset"kort skickade vi till Sofia med familj när dom flyttade in i sitt fina hus. Vi hoppas på många roliga stunder där, We like them a lot :-)





Mamma skulle fira av två kollegor som hade fyllt år, då fick dom varsit kort (och present hoppas jag...)





Det är ju på våren som många gifter sig, och även i år är vi bjudna på bröllop, två kort i olika färger...


      



Här var visst ett till grattiskort:


Det var nog allt för denna gång!! Hoppas ni gillade korten!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Trollet!

Du är en klippa på kort och vi tackar än en gång för det fina "grattis till huset"-kortet vi fick. det står framme på finbordet så alla kan se hur duktig mitt troll är! Love you!

2009-04-07 @ 21:16:56
Postat av: Jenny

Jättefina kort =) Bra med lite inspiration för jag ska precis sätta mig och skapa lite nu. Påskkort och kanske nåt mer vi får se...

Ha det gott, kram

2009-04-07 @ 21:25:01
URL: http://felixmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0