Finnkampen Ullevi.

Igår åkte hela familjen ner till Göteborg för att uppleva Finnkampen live på Ullevi. Vi började med en runda på stan och shoppade lite... Sen åt vi en riktigt god lunch på O'leareys, riktigt grillade burgare, chicken nuggets mm.


Vi fortsatte sedan till Ullevi, på vägen såg Mattias SÅ snygga vepor, kolla....
 
Och familjen samlad på VIP-läktaren. Det tackar vi CRAMO för!
Barnens stora fråga var om vi kommer se några kändisar... Jodå, massa känt folk var det... men mest på håll.

Fast Mustafa Mohammed träffade vi riktigt nära både för kram och autografskrivande,
Mamma leker paparazzi :-)


Här ger Michel Tornéus Sverige en fullpoängare i längdhopp.


Linus Thörnblad likaså i höjd :-)

Dock gick det inte vägen med försöken på 2,29 :-(


Här tackar Johan Wissman för stödet när han vann 400M.
Riktigt bra kämpat av alla svenska tävlanden, efter dag ett leder tjejerna i vanlig ordning, de svenska herrarna ligger under, oxå det i vanlig ordning, men inte lika glädjande...
Jag fick se Christian Olsson, dock bara i kikare...
Men det bästa av allt så lyckades jag få biljetter även till dagens (söndag) tävlingar oxå, och idag hoppar Christian tresteg "right in front of meeee :-)" VIP-läktaren är precis ovanför hoppgropen... Gissa om jag ska zooma min lilla rosa kamera då???
Familjen tackar CRAMO för en fantastisk dag med bästa platserna, godis, kaffe, kaka, korv, chips, US snacks, choklad, dricka... Kasper har ont i magen idag, undra varför???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0