Fotbollen upp och ner...

Ja, början på denna vecka har varit full av fotboll för grabbsen, först träning i måndags. Igår, tisdag spelade Elias hemmamatch mot Dalstorp och åkte på värsta torsken med 9-1. Dom kämpade på bra men dalstorpskillarna var en storlek för stora... Idag var jag med Kasper i Sexdrega då han spelade match, det blev vinst med 9-0,  3 mål och mycket bra passningsspel :-) Där ser man hur ledsen man kan bli när ens lag förlorar med många mål, för att sedan glädjas när det blir vinst med lika många...
Så i all denna fotboll har mitt pyssel fått stå stilla... Igår kom det två gottepåsar från Pagoni och Grodan på posten, jag bara väntar på att få tid att sätta mej ner och se vad jag kan "snickra" ihop av det!!!
Mattias är i Sthlm så Elias får sova bredvid mej inatt, så snart ska jag krypa ner och lukta på honom innan jag somnar, goa, söta killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0