Stenläggning No 2

Idag var det dax för stenläggning igen... Jon, Maria och Ramses kom ut på förmiddagen. Idag skulle det läggas sten på betongplattan... Men ganska snart märkte vi att Anna hade köpt för lite fix, så inte heller idag blev plattan färdig... Suck!

Så vi tog en fika, sen åkte vi till Hinnared så Ramses fick bada lite!
 
På Onsdag gäller det, då kommer Jon ut igen och det ska väl mycket till om inte plattan ska bli klar då!!!
(Med undantag för kapning av stenar och panelbyte...)
Fint blir det iallafall, HiHi :-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

söt han är min pojke : ) Gud vad många fina kort och smycken du hade gjort! Blev riktigt sugen på att sätta igång och pyssla igen. Mitt nästa pyssel blir kort till min nyfödda brorson : ) Tyckte väldigt mycket om det långa halsbandet med ett hjärta, har du kvar det???



Kicki (Ramses matte)

2009-08-22 @ 17:52:35
Postat av: Annatroll

Grattis faster! Då får du göra ett riktigt fint kort till gossen!

Fixar halsbanden till dig, kul att du gillar mina grejer!

Och JA, Ramses är verkligen supersöt:-)

2009-08-23 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0