Aj Aj...

Idag är det lite synd om mig... Igår var jag och tog min vaccinspruta, och det vill jag lova känns idag... Jätteont/stelt i armen och värsta "plåthjälmen" på, sån huvudvärk... Fast det känns verkligen skönt att ha tagit den, speciellt eftersom jag är maniskt rädd för sprutor, men jag överlevde och det gjorde inte alls ont!!!

Idag har vi varit och tittat på lucia, Elias och hans klass lussade. Dom var jätteduktiga och sjöng massor med fina julsånger. Efter uppträdandet bjöds det på lussekatter som barnen bakat själva, MUMS!!!

I övrigt har det varit mycket smycken för mej sista dagarna, jag var med på vår lilla julmarknad i byn i Lördags, och igår var jag hos Tina, som hade bjudit in en massa trevliga tjejer för att kolla/prova smycken, fika och tjöta!!! En riktigt mysig kväll, Tack Tina!

Vill ni kika in på alla smycken som jag har lagt ut på bloggen, så kolla i högra kolumnen och klicka på kategorin: Smycken. Då kommer ni in på alla inlägg som handlar om smycken!!!

Ha det gott, igelkott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0