Nyårsafton!

Idag är det nyårsafton och riktigt smällkallt ute... Typ -20 grader :-)
Det blit nog en tur på skridskobanan under dagen och ev en snabb vända till stan, Kasper har ju födelsdag imorgon och det fattas nåt paket...



Framåt kvällen väntar vi in Sofia, Micke och barnen, och Carina och barnen. Det ska bli en mysig och trevlig kväll med god mat och goa vänner!!!

Nu vill jag önska alla  Ett riktigt Gott Nytt År!
Passa på att njut av några extra lediga dagar, det ska jag göra!!!
Kraam till er alla!

Lite bilder från kvällen:

Alla barnen samlade för lite förrätt!


Även i köket bjöds det på förrätt! Mumsigt!
Alla är glada såklart!


vid 12-slaget sköts det raketer, både med och utan stubin, men till nästa år lovar Carina att lägga till en tjuga, då kanske det ingår stubin :-)
Tack goa vänner för en trevlig kväll, och god fortsättning till er alla!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vill önska ett gott nytt år till er alla.

Ha en trevlig kväll med era vänner.

Det skall jag ha med mina vårdtagare på Lysjölid

Vissa får inte ledigt

Kram från mamma. pappa hälsar också

2009-12-31 @ 10:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0