Bestämma-dagen!

När Elias fyllde år fick han en bestämma-dag i present. Det innebär att han får bestämma vad vi ska göra och äta under dagen!
Därför åkte vi idag till Borås badhus. Ett bra val eftersom det var rätt lugnt där, lagom med folk så det gick att bubbla och åka vattenruschkanan när man ville!
Till middag beställde Elias köttbullar och stuvade makaroner, inga höga krav :-)
Sedan åkte Elias och Mattias på Elfsborgsmatchen. Jag och Kasper kröp ner i soffan med stora popcornskålen och tittade på Lasse Majas detektivbyrå "Kameliontens hämnd" Den var riktigt spännande och helt klart sevärd!!
Fotbollskillarna var helnöjda när dom kom hem = vinst med 3-1 :-)

Tokiga jag pysslade två julkort idag med mina nya stämplar, visar dom en annan dag...
Gjorde två andra kort oxå, men dom kan jag inte visa än eftersom dom ej nått mottagarna ännu!!!

Nu väntar resa till Skåne, så jag tar en liten kort paus från er, but I'll be back.....
Kraaam till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0