Nya papper!

På vägen hem från jobbet stannade jag till hos Stina i Gånghester. Hennes butik är så mysig, Ja, hela hon är mysig och rar! Jag handlade lite nya papper, dekorationer, stämpel och en fin kantstans. Väl hemma var jag ju tvungen att testa min stans, så det blev två kort...

Hm, lite dålig bild, dom är mycket finare IRL (mamma: det betyder: In real life.) Men visst är kantstansen fin? Den framhävs bättre om man "chalkar" den lite på ändarna!

Sen gjorde jag två kort av samma papper. Det är ett tvåsidigt med ränder på ena sidan och matchande limegrönt på andra... Väldigt praktiskt, bara att vända på pappret så passar det fint ihop!!!

Katt från PB, grattis från kortmakaren, 3d-lack på ballonger, paketsnöre och partyhatt. Har ritat dekorationssöm mellan pappren och pearlmaker på limegrön pappersbit!
Giraffen kommer från Forma, grattis-stämpeln tror jag är från numera nedlagda Octoberstamps, 3d-lack på paketet, grönt glitterlim i hörnen och ritad zickzacksöm för att "binda" ihop pappren!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

AAAAAH!!! vad fina kort!! jag blir nog en av dina storkonsumenter!!! Tänk vad glada alla som får kort av mej ska bli!!! Du är så duktig,fröken kreativ!!!Kraaaaaaam Åsa

2009-07-10 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0