Regn och jobb!

Idag har jag varit inne på jobbet och fixat lite. Jag och Karin hade bestämt att gå in samma dag = roligare då! Som tur var prickade vi in dagen med värsta regn och rusk-vädret ALLAN!!! Fast jag måste erkänna att det var lite tungt när klockan ringde 6 i morse... Hela familjen sussade så gott!
Iallafall skönt o ha jobbat undan fakturering fram till nu, vilket innebär mindre papper när jag väl ska börja jobba igen!!!
När jag kom hem var hela familjen ute på vift, Kasper var hos en kompis och Mattias och Elias var nere vid ån och fiskade lite... Dom kom hem med en liten aborre som skulle bli Felixmat!!!

Tyvärr förstod han inte riktigt vad han skulle göra med denna sprattlande sak... Man kan ju bli blöt om tassen oxå... Så det blev Sudden som tillslut tog firren och sprang iväg lite lätt morrande!

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha, tänk vad katter nu för tiden är bortskämda =)

Dem får allt färdigt på burk. Bekvämt...

(Kan ju vara vårt fel kanske.)

2009-07-23 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0