Solsting???

Nej, jag har inte fått solsting...  Igår rensade och sorterade jag mina stämplar. Jag satte in dom i ordning i min pärm, Mattias tittade på, lite lätt chockad över hur många stäplar jag faktiskt har... Han frågade försiktigt om jag använt alla? Njae blev väl svaret :-)
på mellandagsrean hos Kortmakaren köpte jag några roliga stämplar med tomten Thomas på, dom är ju av förklarliga skäl aldrig använda (julkorten var ju redan skickade då)
Men idag plockade jag fram dom och stämplade upp några...


Jag brukar stämpla upp ett antal på kartongark som jag sedan kan färglägga när tid finns. Sedan klipper jag antingen ut motivet efter siluetten eller med min skärmaskin, allt beroende på hur jag vill ha kortet!
Thomas med tändstickan tänker jag sätta på dekoreraskar till jul, kul som en "gå bort-present!!!
Så tomtar mitt i sommaren behöver inte innebära solsting!!!
Nu skiner iallafall solen så jag ska passa på att lapa lite sol när tillfället ges mellan skurarna!!!
See ya soon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalla det vad du vill men lite knas är du väl?

Nu vill vi snart komma ut och kolla på nya entren. Jag vill ju ta en kaffe vid franska bordet med dig=)

Love you

2009-07-15 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0