Tråkväder=pysselväder!

Urk, idag har vi verkligen haft trist väder här, regnat massor i skurar, men klarnade upp något framåt kvällen!
I morse vaknade jag tidigt och tog mej en pysselstund. Sålde av en hel del kort på min Svenljungatripp så förrådet behövde fyllas på!!!

Först ut är två grattiskort utan massa söta möss, hundar och katter... Funkar både till herre och dam, det högra kan fås med vilket ålderstal eller grattisstämpel man vill!


Dessa är lika som tidigare inlägg, fast i olika nyanser. Tack-kortet har fått en gullig stansad kant. Gillar verkligen dessa kort, och kul att man kan variera dom i både färg på kortstomme och fjärilar!!!


Två blå kort, kanske passande till Far eller lillkillen... Olika färgmatchade papper, stämplarna är fastsatta med 3d-kuddar. Pearlmaker i hörnen och lack på slips och halsdukar!


Japp, här är det färgchock... Riktigt härligt papper, visst vill man fylla år snart..?
3d-kuddar även på dessa och lack på paket, hatt fjärilar och blommor!!!
Det var allt som blev pysslat idag!

Har lovat Felicia som jag träffade på marknaden, att visa vilken typ av skärmaskin som jag använder när jag klipper mina papper, jag tycker att denna maskin är fantastisk och verkligen värd sitt pris. Alla papper blir raka och bra med linjalen i över och underkant!

Nu vet du vad jag använder, lycka till med ditt skapande Felicia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0