Utlottning!!!

Hej alla bloggläsare!!!
Till min glädje ser jag på min statistik att fler och fler följer min blogg :-)
Därför tänkte jag ha en liten utlottning bland er som skriver en komentar/inlägg till detta inlägg!
Det man vinner är:

6 st vinglashängare i olika färger. Från och med nu är det slut med ihopblandade vinglas på festen/tjejmiddagen/herrmiddagen, för nu har alla varsin färg på sötvattenspärlan att "märka" sitt glas med!!!
"Tävlingen" har sitt slut Lördag 8/8. Vinnare meddelas här på bloggen på Söndag 9 Augusti!!!
Kram till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: maria och jon

Ja vi vill va med och tävla. Vi kommer att vinna, som alltid!!

2009-07-30 @ 17:43:26
Postat av: Jenny

Hej!

Jag vill oxå vara med och vinna de fina vinsmyckena =)

Hoppas på massa tur!!

Kram

2009-07-30 @ 19:32:22
URL: http://felixmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

måste börja dricka vin,när jag ammat klart Lill_stumpan min!!!hi hi,eller det går lika bra med annan dricka i vinglasen???? kram Åsa

2009-08-01 @ 17:04:36
Postat av: sofia

Tänk att med dessa mina vinglas få smycka,

det skulle för mig vara en riktig lycka.

En grön och en gul, en rosa, en blå,

dem här skulle jag jä**ligt gärna vilja få...



2009-08-02 @ 23:48:47
Postat av: Yvette

Helt underbara! Och så praktiska oxå... :)

2009-08-03 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0