Vi träffar Ronja!!!

Idag bar det av till Svenljunga, Ronja var nämligen på besök hos sin mormor och morfar!
Jag och kasper åkte dit för att kolla och känna på det lilla livet! Sååå söt hon var! Liten och söt som socker!



Mamma Åsa, mormor Helena, pappa Fredde och lilla Ronja!
Som synes bjöds det på gott hembakat fika. Tack Helena!
Mysigt att ses och extra skoj att se Ronja, Grattis till er!!!

Lite paket tog vi med oxå! Såklart att tjejen måste ha en gosekanin...

Och en mysig badhanduk med huva på! Boken om pappaharen och barnaharen är min favorit.
Kan varmt rekomenderas... Så full av kärlek, beskriver verkligen hur mycket man älskar sina barn!!!
Tack för titten, vi ses snart igen!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh den här boken fick Lukas när han var liten och den är såååå fin. Vilken härlig historia. Dock köpte jag den i London så den är på engelska men jag har fått översätta. Han gillade den skarpt.

2009-07-15 @ 23:08:32
Postat av: Åsa

Tack för rara paketen!! vi har gosat in Ronja efter badet i sin goa handduk!! och skickat iväg "en liten kram " kort till barnmorske teamet som hjälpte Ronja till världen!!! kram

2009-07-16 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0