Glad sommar-kort.

Ikväll har jag pysslat några Glad sommar och grattis-kort.

Först ett blått somrigt kort med två embossade fjärilar i silver.



Jordgubbar hör ju sommaren till, ett enkelt sommarkort!

Här följer några Grattiskort:

Matchande papper avdelade med en spetsremsa.
Gullig Wilma med paket och min fina Inkidostämpel på 3d-kuddar :-)


Söt PB igelkott på 3d-kuddar och grattis embossat i silver, lite silvrigt glitterlim i hörnen!


Favorit i repris, har sålt slut alla gröna kort av denna typen så då får det göras nya. Detta har jag satt grönt sidanband på, både uppe och nere, stora maffiga pappersblommor med glitter i mitten. Grattisstämpel på 3d-kuddar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

AAAAAH!!!!Det kortet med jordgubbar vill jag köpa!!!!KRAAAAM från Åsa

2009-06-23 @ 03:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0