Långa halsband.

Nu har jag hittat en kul modell på långa halsband som jag tokgillar! Det bästa är att det går och variera dom hur mycket som helst, med olika färger på pärlor och kedjorna i olika ordning. Jag gör helst inga exakt lika halsband, om nu ingen ber om en kopia såklart!!!

Först ut är ett långt halsband med svarta pärlor. Glaschips i gråsvart och svarta glaspärlor, modell större, Avslutning på hänget är en stor filigranpärla. (SÅLT)

Det andra bygger på samma kedja och ihoplänkade silverfärgade plattor, men här har jag satt gammelrosa ispärlor med silverfärgade mellandelar...


Sist ett med cremefärgade snäckskalscoins. Alla halsbanden har fått en liten hjärtberlock fram i kedjan.
 

Sist vill jag visa två halsband som Elias har pärlat alldeles själv, med lite hjälp med början och slut. Han har valt färger och kombinerat ihop helt själv.

Visst är han duktig min gosse??? (RÖTT ÄR SÅLT)

Nu blir det slappa i soffan, Over and out!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ler, vad duktig Elias är :)

Vad fina halsband du gör Anna, jag kommer absolut att inhandla ngr ;) Kraaaaaamis

2009-06-08 @ 23:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0