Kort!

Imorse vaknade jag tidigt (kl 6) och kunde inte somna om. Så jag bestämde mig för att stiga upp. Började göra en pajdeg till vår rabarberpaj som skall bakas ikväll, Så god med ett lite knäckigt pajskal!!!
Sen startade jag datorn och satte på webradion på Lugna favoriter! Blev lite pysselsugen och plockade fram mina stämplar, kollad lite vad man kunde tänkas stämpla för nåt idag!
Hittade en grattisstämpel som jag inte har använt på evigheter... Klippte och klistrade lite paket, och här är resultatet:
 

För några dagar sedan var jag på Forma Hantverk, då fick jag reda på att dom ska stänga butiken och bara sälja över nätet... Så det blev lite panikköp då... Kom hem med typ 50 papper i olika färger, lite mönstrade papper och blingpapper. En "Glad påsk"stämpel, en "jag jillar dej" stämpel, lite Brads, en fjärilstämpel och en collagestämpel med noter, text och fjäril på.... Den sista stämpeln är verkligen inte min stil, vet ej varför jag köpte den, men jag var ju tvungen att testa den ändå..

Lite "sliten" stil på detta kort med gammaldax papper och lite "smutsig" spets fastnitad lite halvt om halvt. Min nya fjätil uppe i hörnet som jag har embossat i guld. Det blev ganska fint till sist, så jag var tvungen att göra ett till...

Ett Mors dag kort till någon gullig mor kanske... Fast inte till min, för det hon ska få kan jag inte visa här än, för hon kikar in här då och då, men gullig är hon och Världens bästa mamma!!!

(Tror jag börjar gilla min stämpel lite ändå :-)

Nu ska jag ut och titta till mina rabarberfat... Hade lite cementverkstad här igår... Mattias blandade cement och jag fixade formar av rabarberblad... Nu ska dom bara brinna till sig ordentligt sen visar jag resultatet för er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0