Namnsdagskort!

Jag köpte en ny stämpel för ett tag sedan, Grattis på namnsdagen. Man måste ju hitta alla anledningar till att göra och skicka kort!!!

 

En gullig geting med blomma och nya textstämpeln, båda från Forma Hantverk. Monterade på distanskuddar för att få lite djup i kortet, även 3d-lack på blomma,näsa och kinder!!!


Gjorde ett liknande med samma stämplar fast med andra färger på kortet, fäste punchinella i silver under stämplarna, och utstansade blommor på distanskuddar, lite pearlmaker i mitten av blommorna!!!

Hittade oxå en stämpel i mina gömmor som jag aldrig har använt... (Säger bara Tradera...)
 
Stämplade på ett ljust rosa papper med blommor på, färglade lite, fäste det på ett annat blommigt papper och fäste fast extra pappersblommor (prima) och tillsist en liten klutt med Stickles!!! Tycker att det blev ett ganska trevligt kort som man kan skicka helt utan anledning!!! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Anna! Sofias syster här, jag är allt inne och smyger på din blogg ibland och tittar på alla vackra saker ;) Måste säga att du verkligen har en otrolig talang för knep och knåp. Du måste starta eget och sälja! Kanske inte egen butik för det är nog jättesvårt men jag kan inte se vilka presentaffärer som inte skulle vilja ha dina grejer!

Inte klokt vad stor Elias blivit! Jag får lite skrämselhicka för det måste ju innebära att JAG blivit en tant!!! ;)

Stor kram Sara

2009-05-07 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0