Pysselsöndag!

Idag har Jenny varit hos mej hela dan och pysslat kort. Jag tänkte visa vad jag har åstakommit!!!

 
 Först ett kort med stämplade blommor. Några är stämplade på annat papper, sedan utklippa och fastsatta med distansklossar.


Två kort gjorda efter samma skiss, men med olika papper.

 
Två grattiskort med min "favvograttisstämpel" från Inkido. Badbubblorna har fått 3d-lack på sig!

 
Här har jag lånat Jennys "Hipp hipp hurra" stämpel och monterat kort med Penny Black stämpeln. Urgulliga möss som äter Cupcake. 3d-lack på ljusen och dekorband som avskiljare mellan de olika pappren.


Två grattiskort till. 


Och tillsist två kort som jag gjorde tidigare i helgen. Wilma och Ludvig på olika papper. Ludvig har fått 3d-lack på sin boll och Wilma på paketen. Wilma har även glitter på sina rosetter i håret!!! 

Igår var jag och barnen i Halmstad och hälsade på Åsa med familj. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig (den var i Gävle på svensexa) så det blev inget fotograferat, men vi tackar för en toppentrevlig dag med god mat, fika och trevligt sällskap!!!
Jag har pärlat endel halsband i helgen oxå, men det kommer bilder på dom i ett annat inlägg för nu ska jag krypa ner under mitt tjocka, mjuka, fluffiga, goa, underbara täcke och kolla lite tv! Gu' vikket skönt täcke jag har... (Blink till Mattias)
Godnatt alla goa och tack för en mysig pysseldag Jenny. (Kolla in hennes blogg, där visar hon sina skapelser för dagen, länk finns på min)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår. Det var jättekul att pyssla =) Studentkortet är klart och blev ok. Har varit en tur i Gånghester idag och shoppat lite =)

Kram

2009-05-25 @ 20:52:17
URL: http://felixmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Anna-Stumpan!!

Tack själva,görmysigt att äntligen ha er här!!



Korten väcker ju ha begär!! måste se till sa alla jag känner köper kort av dej och skickar några till mej,hi,hi. Kramelikram Åsa

2009-05-28 @ 22:02:16
Postat av: Åsa

Hej Anna-Stumpan!!



Tack själva,göööörmysigt att äntligen haft er här hos oss i Hstad!!!

Snart får vi närmre till varandra ska bli skönt!!



Alla rara kort väcker ju ha begär,måste säga till alla jag känner att köpa kort av dej så kanske nån av dom skickar ett till mig!!! Hi,hi kramelikram Åsa

2009-05-28 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0