Tjejmiddag!

Igår var det dax för tjejmiddag hos Jenny i Ulricehamn. Vi är fem tjejer som träffas fem ggr om året hemma hos varann och äter mat o tjötar :-) Vi har gått gymnasiet ihop och har hållt på att träffas i 13 år nu tror jag (rätta mej om jag har fel tjejer..)
I  år fyller vi ju alla 35 år, vissa har redan fyllt medan andra (läs: JAG) väntar till December... Så istället för att köpa massa presenter till varann ska vi åka på Spa tillsammans i Oktober! Året vi fyllde 30 åkte vi till Stockholm över en helg, det var verkligen lyckat med shopping och Wallmans salonger!!!

Igår bjöds det iaf på många goa skratt och god mat! På menyn stod Grekisk Pyttipanna med grönsallad och en SJUKT god sås, till efterrätt fick vi Tobleronemousse med grädde och melon...Mums! Jenny har lovat att lägga ut receptet på sin blogg!

Här är Jennys son Felix, fullt upptagen med att käka... strumpa???

 
Och självklart mina goa tjejer, Jenny, Nina, Linda o Beischan (Eh, jag menar Karin :-)
Tack för en jättetrevlig kväll, nästa gång ses vi hos mej!
Kram till er!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv! Ska jag vara petig... det är bara(!) 12 år vi har träffats på tjejträffarna. Jag undrar om vi kan byta datum på nästa träff? Jag var visst upptagen då.





4,089

////////6*9+

Felix ville oxå skriva lite....

Kram från oss

















2009-05-10 @ 18:01:20
URL: http://felixmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0