Gurkburk och impulsköp...

Tog en sväng ner på torget på lunchen idag, här skulle inhandlas inläggningsgurka. 6 kilo blev det...
Kikade in en snabb sväng på Lindex och såg snygga kjolen och snygga stickade västen på provdockan. Såklart de sista plaggen i min storlek... Vad göra? Frågar gulliga tjejen om man får köpa kläderna på dockan, och till min glädje fick man det... Av med armar på dockan och av med mina nya kläder. Vilken service, glad är jag :-)
Sen blev det en snabb lunchmacka på Espresso House!

Nu ligger gurkan färdigskivad i sin ättikslag, oj vad mycket det verkar bli... Nu får vi äta gurka till maten heeela långa vintern, men vad gör väl det, sååå gott!!!

(Bild tagen före lagen om ni undrar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0