Kolla här....

...vad Mattias hade med sig hem till mej idag!!! Han har varit på kundbesök i Göteborg, och med sig hem fick han detta :-)


En massa fina grejjer från Inkidos nya julkollektion :-)
Papper, 3 st god jul-stämplar, stämpel med järnek, stämpel med snöstjärnor, liten stjärna, 2 st burkar med embossingpulver, 1 ask med brads, halvpärlor och strasspärlor!
Gissa om jag blev glad, kändes nästan som julafton när jag öppnade lådan!!!
Såklart blev jag sugen att göra nåt med alla sakerna...



Det blev fyra julkort, och fler ska det bli!
Jag tycker att Mattias kan åka dit på kundbesök sådär en gång i veckan!!!
Tack sötnos!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul!! Kanonfina grejer... blir lite avis =)

Kram

2009-09-04 @ 08:25:05
URL: http://felixmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller med, jätte fina grejer, kan tro att de började pirra i händerna..Vad go´ han e "Matte" då:)

HAN e din man.....lr som Hele´n sjunger, Han e min man ;)



Kraaaam

2009-09-06 @ 01:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0