Utflykt!

Idag har hela familjen varit iväg på utflykt. Vi började med en stämpelmässa i Partille. Där inhandlades div pysselsaker till mej, Mattias och barnen fikade blåbärspaj med vaniljsås medan dom väntade... Ja, det tog en liten stund för mej...
Vi fortsatte mot köpcentrat Kungsmässan i Kungsbacka. Där blev det nya innegympadojjor till Elias, termobyxor till Kasper, Dojjor till Mattias, byxor till mej... och lite annat smått!
Sedan avslutade vi med en snabb sväng (Jo Sofia, det går att ta snabba svängar) på IKEA! Faktiskt hade jag i förväg skrivit en lista, och den följde vi ganska bra!!! Ny matta till Kaspers rum (Nu kan Felix få bilmattan Jenny) och hissgardiner till hans fönster. Läslampa till Elias läshörna, värmeljus (alltid..) och lite till...
Så nu ska jag pyssla med mina nya saker... Återkommer!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där med snabbsväng på Ikea har jag svårt att tro på men ok... En gång var jag och Micke inne på Ikea i Linköping för att "bara" äta men jag var sjuk säkert en hel vecka efteråt så det gör jag inte om =)

2009-09-27 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0