Planteringsdax!

Idag har de första penseérna planterats i mina krukor!
Härligt, nu är det vår på riktigt!

Krokusar, snöklockor och snödroppar tittar upp lite här och där i trädgården,
och nu är det väl ändå snart dax att ta fram min nya fina cafémöbel... på min nya fina stenaltan... och inviga den med en kopp kaffe i vårsolen!
(Mattias tycker att det är för tidigt än...)

Nu är Elias med mormor och morfar vid Hornborgarsjön och tittar på tranor. Hoppas det är full aktivitet där!
Mormor hade packat lilla fikakorgen så dom får nog en mysig stund!!!

Kasper fick med Mattias ut på en liten cykelrunda, å här sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig!
Vädrar täcken och kuddar idag och ska bädda rent i sängarna, sååå gott!!!



Kommentarer
Postat av: Yvette

Avundsjuk! Väntar på att få se lite krokus mm i gräsmattan. Men vi har ju fortfarande så mycket snö att bli av med här i Gävle. :)

2010-04-04 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0