Stämplar i massor...

Hoppsan hejsan...
Fick ju hem en beställning från Kortmakaren häromdagen.
Skulle ju BARA beställa dom där minifilurerna som är SÅÅÅ söta, men så hade dom ju erbjudanden som det inte gick att motstå (iallafall inte om man är stämpeltokig)
Man fick köpa ett hemligt paket med 20 omonterade motivstämplar för 150:- vilket är "snuskigt" billigt...
Och ett hemligt paket med 20 textstämplar för 100:-
Hemliga paket är ju alltid spännande, så det fick bli ett av varje... Å vilket FYND!!!
Så bra, fina och användbara stämplar, och bara ett fåtal som jag redan hade!!!
Så idag har jag monterat de flesta på EZ-mount, det blev några stycken...
Fixade till och satte in dom i de olika kategorierna jag redan har, detta blev resultatet...

Nu är det ordning och reda i stämpellådan, dax att börja skapa igen och fixa lite oreda...:-)
Fråga: Använder jag alla???
Svar: Njae, men de som inte används kan va bra att ha nån gång...


Kommentarer
Postat av: Arja

Herregud vännen!!!

Du är ju värre än värst ha ha haaaa men visst är det

roligt. Vi kanske ska ta och låna lite av varandra?

kram

2010-04-18 @ 20:43:39
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/
Postat av: Arja

2010-04-18 @ 20:49:07
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0