Utflykt till Alingsås!

Igår åkte jag, mamma och pappa på utflykt till Alingsås.
Vi började med att lyssna på ett jazzuppträdande, (mor o far gillar jazz)
sedan strosade vi runt på stan. Tog en fika på Balders Hage och jag o mor shoppade loss!!!
Jag hittade äntligen en klänning som jag kan ha till alla kalas, fester och födelsedagar i vår/sommar.
Köpte nya picknickmuggar (igen) denna gång gröna med vita prickar, dom blir man glad av, och fikasugen...
Tog en sväng in på Pappersbiten oxå, lyckdes faktiskt komma ut därifrån utan att ha köpt ett enda nytt papper, dock blev det ett nytt ark med stämplar från Penny Black... och lite nya pappersblommor!!!

Vi hade en jättemysig dag!
Tack för det mamsen och papsen, ni är bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0