Julafton!

Igår var det ju självaste julafton!
Som vanligt åt vi ett fantastiskt julbord hemma hos mamma och pappa.
Vi gick hem till oss lagom till Kalle Anka med glögg och pepparkakor!

Vi var alla nyfikna på alla klappar under granen, men vi väntade in Jon som jobbade lite!
Elias och Kasper hjälptes åt att dela ut alla klapparna. Geezer hämtade sina egna och öppnade dom själv!!!
 
Efter julkappsöppning åt vi lite tomtegröt och skinkmacka, sedan var det dax för avsmakning av bidragen till julgodistävlingen.

Bidragen var:
Knäck
Daim
Marsmallows
Vit chokladtryffel
Risbräck
Alla bidragen var jättegoda och efter en sluten omröstning vann Vit chokladtryffel med apelsin och pepparkaka, MADE BY ME!!!
Och som vinnare i denna prestigefyllda tävling får jag bestämma tävling till nästa jul... Då ska vi tävla i köttbullar, så har ni några hemliga vinnarrecept, dela med er!!!

Tack familj, nära och kära för en mysig julafton med fina presenter!
Ikväll har vi gjort smoothies i vår nya blender (Tack mor o Far) och imorgon kan vi baka 1000 muffins i nya, fina muffinsformar med coola mönster!!! (Tack Jon)


Kommentarer
Postat av: Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg...

Grttis till vinsten!!



Jag får väl ta åt mig lite av äran.. =)



Kanske kan dela med mig av nåt hemligt och gott köttbullerecept också.. =)

2010-12-28 @ 21:06:09
URL: http://www.annsann.com
Postat av: Annatroll

Jag tackar så mycket för receptet, självklart ska du ha del av äran!!! Vinnarrecept på köttbullar tages tacksamt emot :-)

2010-12-28 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0