Massor med färger...

Ja, det kan man väl säga... Fick paket från USA idag laddat med två racks med ögonskuggor :-)
Massor med fina färger i olika jordnära nyanser, kolla o njut!!!



LÄCKERT!!!
Synd att klockan är mitt i natten, får testa färgerna imorgon istället!!!
Väntar på Lag Norberg som ska spela curlingmatch om OS-Guldet, matchen börjar kl 00,00
Gäsp, börjar bli trött, men tänkte kolla en stund iaf!
Håll alla tummar ni kan, det ska jag göra!!!


Ja, tänk att tjejerna fixade att försvara sitt guld från förra OS!!!
Vinst efter skiljeomgång, glädjeyran är total...

Tyvärr blev det lite för sent för lilla Anna. Jag tittade en stund, sen blundade jag lite för att ligga å lyssna....
Det går ju sådär... så det var godnatt för mej, men ändå guld för Lag Norberg!!!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Tjipp! Du måste ha hamnat i paradiset med dom färgpaletterna. De e ju så du!! Jättefina!



Kram k

2010-03-01 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0