Slappa!

Ikväll blir det en riktig slappakväll. Mattias och barnen är sedan i Onsdags i Stockholm och hälsar på farmor, jag har fått vara hemma å jobba :-( Men idag är det ju äntligen fredag, då blir det lugnt å skönt, jag kommer helt själv bestämma över fjärrkontrollen, sätta en popcornskål på magen och bara slökolla på OS :-)

Snön har vräkt ner idag så snälla pappa är här och kör med snöslungan, TACK!

Jag har pärlat 2 nya halsband, men dom får ni se en annan dag för kameran är i Sthlm!

Köpte 2 nya leksaker till katterna idag, så det är full fart på dom!

Längtar efter familjen, det är så tomt och tyst...

Hoppas på fler guld i OS ikväll...

Annars ingé nytt :-)


Kom på att jag har kamera i mobilen.. Inte världens bästa men ändå något...
Ett halvlångt halsband med olika nyanser av lila glaspärlor, silverhjärtan och ett lila muranohjärta,
med en tag som det står "love" på.


Ett kort halsband med vaxade glaspärlor i mörkgrönt och cremevitt.
Avslutas med ett cremevitt 3,5 cm hjärta!

Å det blev ju faktiskt ett silver igår kväll, Anna Haag lyckades  knipa en andra plats, KUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0