Trasig dator...

Suck, någon typ av virus har slagit till på min dator... Så nu får jag låna Mattias dator ist. Därför blir det väl inte så mycket skrivet på ett tag, och inte heller några bilder...

Vad har då hänt sen sist??? I onsdags hade jag en eftermiddagsdate med Nina, vi träffades först på Bettys för att sedan fortsätta ut till Stina's i Gånghester. Några nya PB stämplar blev det och lite nya papper!!!
Efter det åkte vi hem hit för lite the o macka. En mysig kväll!!!

I torsdags var Mattias i Linköping och opererade sitt knä, det gick jättebra och han kom hem på kvällen. Då hade jag och barnen redan haft en skön eftermiddag med lek ute i snöhögarna och goda semlor!!!

I fredags hade vi "after ski" med jobbet, korvgrillning och öl. Sen kom jägern fram, och vis av erfarenhet mådde jag därefter igår... Men idag är jag desto piggare, Började dagen med att baka ett långpannebröd som var klart till frukost, vilken lyx, sååå gott. Sen blev det lite lätt städning och två maskiner tvätt. I eftermiddag ska vi till syrran och Jon på tårtkalas. Jon fyller år imorgon och så ska vi titta på Geezer, deras nya svarta labradorvalp!
Ha det gott alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0