Kubb-kväll!

Igår kväll åkte jag och Kasper en sväng till Svenljunga. Åsa hade besök av sin söta moster från London!Det var så kul att träffa henne igen, jag och Åsa bodde hos henne sist vi var i London tillsammans, typ X år sedan... Snart dax för en ny resa vännen???

Vi spelade några olika varianter av kubb, Helena läste reglerna för att sedan fråga -Hur gör vi nu???
Tillsist fick vi till det riktigt bra och mitt team var "OUTSTANDING"!!!

Motståndarlaget.
Eva, Kasper och Åsa har taktiksnack...


MITT LAG!!!
The winning team!!! (jag gömmer mej bakom kameran)


Sisters!

Tack för en jättetrevlig kväll, det gör vi om snart igen!!!
(Kasper hann hem för att se det sista av Talang, men fel Talang vann... enl honom iaf!)


Kommentarer
Postat av: elimi

Tack så jättemycket, Anna! Ska bli skönt att kunna slappa ett tag nu.. ;) Stora kramar!

2010-06-05 @ 11:28:17
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej vännen!!

Ja London resa vore nice!!! vi hade mysigt igår,tack för god match!!! Kram

2010-06-05 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0