Äntligen Fredag!

Fredagar är härliga!
Alla är på gott humör!
Fredagsfika på jobbet!
Myskläder på när man kommer hem!
God mat på kvällen!
Kanske lite godis!
Ja, Jag gillar fredagar!!!

Igår hade jag en mysig eftermiddag/kväll hos Åsa, Fredde och Ronja i Svenljunga!
Åsa hade bakat typ världens godaste kakor, nån nöthistoria med smörkräm emellan...
Dom liksom smälte i munnen! Tror jag ska försöka mig på att baka sådana en dag, risken är väl bara att dom blir uppätna i ett nafs...
Tack för gott fika och trevligt sällskap!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

Hej Anna!



Inser att jag allaredan har varenda helg innan jul upptäcknad, så vi får nog vänta till efter nyår med smyckesvisningen :(

2010-11-05 @ 22:15:53
Postat av: Åsa

Hej favorit-snuttan! Ja dom kakorna är goa!!! men mysigast var ju att ses!! Du är min goaste vän och me lella Anna! kram

2010-11-06 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0