Vide's dopdag!

Idag var det dax för lille Vide's dop.
Jag och Mattias fick äran att bli hans faddrar.
Så idag var vi i Byttorps kyrka och bar honom till dopet!
Han var nöjd och glad mest hela tiden, det fanns ju många spännande lampor att titta på i taket...
Engla hjälpte prästen att hälla upp dopvattnet
 och Stina läste en fin vers till oss som "gudföräldrar".
Sedan bjöds det på god smörgåstårta och dopkaffe med hembakat!
Vide fann sig till rätta på Mattias axel och somnade som en prins!!!

Då vår kamera har "flippat" ur, så hoppas jag få nåt fint kort skickat till mig från någon mästerfotograf, så förhoppningsvis uppdateras detta inlägg å det närmaste...


Tack Sofia och Micke för en fin dag!!!


Kommentarer
Postat av: Charlie C

Vad blev det för present?

2010-11-04 @ 23:32:40
URL: http://kulturcramar.wordpress.com
Postat av: Annatroll

Hej Charlie! Det blev en bordsflagga med gravyr på som han kan ha på bordet när han fyller år, en badhanduk med namn och kanin broderat(se senare inlägg) och nåt gipspaket som det kan gjutas hand och/eller fot i!

Jag har skickat dina örhängen och mobilsmycke, typiskt nog missade jag att fotografera så du får hålla tillgodo tills det kommer med posten!!!

2010-11-05 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0