Oj Oj...

Längesedan nu... Tiden räcker inte till...
Vad har då hänt sedan sist? Jag minns knappt, det är fullt upp iallafall. Badrummet är snart färdigrenoverat, några julklappar är inköpta, en julmarknad avverkad (tack alla söta kunder) julklappsbeställningar tillverkas för fullt, fotbollsträningar, födelsedag med kalas, fika med bästa Nina... Ja, det går i 180.
Tyvärr kan jag inte visa de senaste skapelserna eftersom de är beställda som julklappar, så det kommer bilder på lite namnsmycken efter jul!
Egentligen ville jag bara kika in och säga hej till er som inte har tröttnat på mitt "kassa" bloggande,hoppas på bättring efter jul!
KRAAAM till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0