Presenter!!!

Tänk vad kul att få presenter av Mattias när han kommer hem från sin blixtvisit i London!

STOOORA chokladkakor med min favoritchoklad, finns ingen godare!!!


Och mina krämer från Boots no7.
Billigare än här hemma, Glad är jag!

Barnen är oxå jättenöjda, de fick varsitt matchställ med tröja, shorts och strumpor.
Arsenal såklart om någon inte visste...
Kul oxå att Arsenal vann matchen, jag och barnen var på basket istället och såg den bästa matchen på länge, typ sen "nummer 6, Mattias Blom" dominerade på basketplan <3
Vinst för Borås mot Solna med 104-82!


Kommentarer
Postat av: Charlie C

Vilken romantisk man!



"typ sen "nummer 6, Mattias Blom" dominerade på basketplan <3"

Sen är du ju bra söt du med!

2011-02-02 @ 22:12:03
URL: http://kulturcramer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0