Pandora!

Igår köpte jag en ny medlem i min Pandorafamilj, gissa vad det blev???
En fotboll...
Jag tyckte att det passade bra eftersom fotboll är ett stort intresse i vår familj!
Nu är mitt armband nästan fullt, kanske en eller två till, får fundera lite och välja nästa berlock med omsorg...


Igår var jag en sväng på jobbet och körde en jättefakturering, vilket jag hoppas underlättar för mig när jag kommer tillbaks efter semestern.
Sedan mötte jag upp familjen för att gå och titta på Elfsborg-Djurgården.
Matchen slutade med vinst 2-1 och glada är vi!!!


Kommentarer
Postat av: Charlie C

Fotbollstokar!



Jag testade länken och det funkade. Men hur gjorde du?

2011-07-26 @ 13:18:04
URL: http://kulturcramar.wordpress.com
Postat av: marie

Jätte fint ;) som allt du gör ;) Kraam

2011-07-28 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0