Väggljusstakar!

Ja, nu var det ju ett tag sedan sist... Igen...
Jag har haft fullt upp med diverse saker, bl.a lite nytt pyssel, i för mej ett nytt material.
Pysslet innefattar trä, såg, sandpapper, pensel, färg, stämplar, gamla bakformar...
Några resultat kommer här:

















Fina väggljusstakar, handgjorda från början till slut.
30 cm långa med dold upphängning på baksidan.
Kanske den perfekta julklappen till den som har allt...

Idag tar jag med "min" Åsa på julmarknad vid Strömsfors Bruk, och i eftermiddag åker hela familjen för att titta på Mariedal Cup, snacka om att återuppleva ungdomsminnen...

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad fina! Tur att Lelle har lite brädor över efter källarrenoveringen för jag fick inspiration =)

Kram

2011-11-12 @ 19:50:11
Postat av: kattis



Så himla fina de blev! =). Du är ju superduktig!



Hoppas det blir full rulle i bygdegår´n när du

ska dit!



Kram, kram din vän kattis



ps. Tack för komplimangen om mössorna!

2011-11-13 @ 13:30:36
Postat av: Åsa

AAAAAH,me lella Anna,vilken talang du är!!!Så fina ljusstakarna var! Bäst av alt är dock att du är min raraste vän! Kramar

2011-11-16 @ 21:43:16
Postat av: Annatroll

Tack ni goa för fina komentarer! Är jättenöjd med mina ljusstakar, hoppas bara fler gillar dom!!!

2011-11-21 @ 21:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0