Veckan som gått...

Tänkte sammanfatta veckan som varit. Underbart höstväder har det bjudits på så det har blivit lite trädgårdsarbete. Felix har varit med och "röjt"...
 
Leka i lövhögen är TOPPEN!!!          
Sudden ville hellre ligge inne och softa...
 

Vi tog oss en vända till Ulricehamn där det var marknad.
Kasper fick hjälpa till att baka pizza som skulle bakas på grillen...

Den fick vi sedan smaka på, kanongott och extra kul att man faktiskt bakar den på en specialsten på grillen!!!

På kvällen var jag hos Nina på födelsedagsfest med god mat och massor med härliga tjejer. Hade även med mig lite smycken för den som ville titta-klämma-känna-köpa-beställa!
Är snart färdig med beställningarna som blev under kvällen!

Hann oxå med en "Babyshower" hos sötaste Hanna. Hon och maken Craig väntar deras första barn och det firas såklart med både lekar, mat och presenter.

Här är det presentöppning. Massor med bra att ha-saker fanns i paketen, såsom amningsinlägg, snorsug, kläder, badbalja, blöjor mm.
Av mig fick bäbisen några bodies och strumpor med söt text på.
Blivande mamman Hanna fick ett stansat halsband.

Stansad text: Minimum  Älskad  Eferlängtad
(Hanna o Craig kallar bäbisen i magen för Minimum)

Kanelbullens dag hann vi oxå fira, dock med köpebullar...
Goa var dom iaf!!!


Igår kväll var jag hos min bästa Sofia på ljusparty. Marika från Partylite var där och visade de nya dofterna och inredningsdetaljerna. Jag beställde två nya dofter för mej, clementin & nejlika och Granatäpple & Svarta vinbär, lite höstigare dofter som passar nu och även i jul.

Det var en snabb genomgång av delar av veckan, får uppdatera lite oftare så ni inte tröttnar på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0