Marknadsdag!

Idag har det varit Gölingstorps marknad, där stod jag och sålde mina smycken.
Upp med tuppen och iväg i morse.

Här är jag i full gång att packa upp och göra klart!
Mycket folk var det nästan hela dagen, träffade flera gamla kunder som berättade hur nöjda dom är med tidigare köpta smycken, för att sedan handla lite nytt förstås. Många nya kontakter knöts, flera handlade och endel tittade och tog mitt visitkort!
Bästsäljare för dagen var mina små änglar i olika färger, en dam köpte 6 st som skulle ges bort till barnbarnen, fina presenter tycker jag.
Jag kunde inte titta runt på marknaden så mycket, men jag köpte ett runt metallmått av min "granne" som jag ska ha när jag bakar thekakor.
Hittade oxå en rolig plåtskylt hos min andra granne... men den visar jag imorgon!
Vi ses då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0