På benen igen...

Skepp o'hoj vilken dunder-kalas-värsting-förkylning jag har haft, totalt däckad i dagarna 3 men idag är jag på benen igen, skönt att komma igång även om orken inte är den bästa.
Så jag har väl inte så mycket nytt att komma med om det inte är intressant med alvedon, nässpray och pappersnäsdukar... Och om jag får gissa så tycker ingen att det är speciellt intressant!

Därför får det bli några bilder på kort som jag inte har visat här, lite åt det manliga hållet... iallafall i färgval, för jag menar verkligen inte att golf och gitarrspel bara är för pojkar, gossar, killar män och farbröder, det funkar precis lika bra för oss kvinnfolk också!!!




Söta igelkottar från Penny Black.


Kommentarer
Postat av: Teres

Vad roligt att du tittade in till mig.



Vilken mysig pysselhörna du har. Jag håller på att göra ordning min, men det tar tid när man inte har så mycket tid över.



Kram Teres

2012-02-29 @ 20:18:56
URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0