Skynda fynda!!!

Med en liten tår i ögat var jag på Forma Hantverk och handlade idag på lunchen.
Imorgon är sista dagen dom har öppet så det är STOR utförsäljning där, hela 70% på allt.
Det väntas en liten "Formabebis" så företaget läggs ned.
Jag gillar verkligen deras stil på papper och stämplar och har väl nästan fullt sortiment på allt...
Men det hindrar ju inte mej att fynda och lägga deras fina papper på lager!

Det blev väl ett 50-tal papper och lite blandade stämplar, så nu har jag så det räcker ett tag!

Så nu fattas bara tid att sitta och pyssla!

Ikväll ska jag och Mattias ut och äta med några goda vänner, sen blir det ett biobesök. Vi ska titta på Hamilton med Mikael Persbrandt, Mums!!!


Ha en mysig Fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0