Vita tulpaner...

Visst är vita tulpaner fina, sådär härligt krispiga och väcker vårkänslor trots att det bara är Januari...
Jag köpte med mig 2 buntar när jag åkte hem från jobbet idag, så nu har jag buketter på både köksbordet och soffbordet!
Fick ett tips om att hälla i lite potatismjöl i vattnet, det skulle visst göra dom glada så dom behåller krispigheten längre... Får väl se om det stämmer!

Hostar fortfarande som en tok... Hoppas jag kan få lite bättre sömn i natt...
Nu är det dax att hämta Elias på träningen, de har kört igång några pass nu för att ladda för Blåkläder cup nästa helg. Kasper och hans gäng kör cupen nu på Lördag, samling kl 07,00... YiiiiHaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar tulpaner!! Kram

2012-01-21 @ 16:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0