LAKA

I helgen när vi var i Stockholm passade jag på att fixa mina naglar,
inte med massa akryl o tjafs utan gjorde mina egna riktigt fina.
I Gallerian finns det ett drop in-ställe som heter LAKA,
där gör dom expressmanikyr och lackning för en billig peng.

Jag valde en hel manikyr som var allt vad man behöver. Hon putsade och filade, fixade nagelbanden, jag fick näringsgivande olja och massage,
sedan lackade hon naglarna i valfri färg.
Jag valde en lila nyans på naglarna och köpte även med mig ett sådant lack hem.

Så här fint blev det, och idag efter nästan 5 dygn är naglarna och lacket lika fint.
Bra grejer med under och överlack ger hållbart resultat, det är nu bevisat för mej iallafall!
Nästa gång jag är i Stockholm kommer jag gå dit igen,
lite extra lyx i vardagen tycker jag att man ska unna sig!


Kommentarer
Postat av: kattis

Läckert hörrö du!



Kram, kram k

2012-05-10 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0