Bäbiskort!

Jag har fått låna en gullig textstämpel av Jenny: Välkommen till världen" Därför har jag gjort några bäbiskort!!!

Jag har använt lite olika papper och en gullig nallestämpel.
Tillsammans med texten tycker jag att det blir riktigt gulliga "Grattis till bäbisen kort"
  
                          
Jag har fäst nallarna och hjärtat med distanskuddar, och på det rosa är det fäst en liten rosa "brads"
Nu väntar vi bara på bäbisarna :-) Först i tur är det Åsa och Fredde, sen väntar Maria och Micke och sist Aleksandra och Johan!
Fast jag testar nog lite andra ideér innan det är dax ändå!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fina korten blev, sådana vill jag oxå göra... Får nog göra lite kort nån dag =)

2009-05-11 @ 20:41:31
URL: http://felixmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hoppas,hoppas våran bebbe får ett sådant gulligt kort.....,hi hi kram Åas

2009-05-24 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0