Ledig fredag.

Eftersom det var en härlig klämdag idag valde jag att ta ledigt... och tur var väl det för här har det varit fullt upp. Dagen började med att Securitas var här och fixade till larmet efter flytten av dörr, Sen kom vår leverans av markstenen som jag beställt, Tobias  lastade med säker hand av fyra pallar med sten i två olika storlekar och täckduk.
 
Sedan bjöd vi honom på kaffe och nybakade muffinsar med hallon och vit choklad... Sjukt goda :-)

Strax efter det kom rörkillen och kollade till vår bergvärmepump... Det har blivit nåt felmeddelande på den sen vi fimpade ett element, men nu ska det nog fungera!!!

Emellan detta har jag försökt att få något gjort (läs: pärla halsband) Det har idag blivit 6 st halsband och två fotlänkar. Tyvärr har gubben min tagit med sig "min" digitalkamera till svensexan, så jag har inte kunnat ta några bilder på dom än... Kameran och gubben kommer hem på söndag så då blir det lite bilder!!!

Nu blir det hopp i soffan med tv kväll och cheeseballs.. mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0