Cup

Idag var det dax för Elias och hans kompiar i P12 och spela Toarpscupen! En förlust och två vinster tog dom till semin, där tog det tyvärr stop efter avgörande i straffar. Elias var iskall och satte sin, men det räckte inte. Match om 3e pris förlorade killarna, så dom kom på en hedrande 4e plats! 3 spelmål och en straff gjorde Elias.
Lite lätt besviken följde han med mig till stan efteråt, dax att kolla varmare dojjor och vantar! Fullträff i 1a skoaffärn, Ecco Goretex kängor är bara bäst!!! Nya vantar i sportaffären, sen tyckte vi att vi var värda en riktigt god lunch... Eest, Borås bästa sushiställe. Oj vad gott, jag åt MÅNGA sushibitar och Elias åt wokat kött och kyckling. Mätta nöjda och glada åkte vi hemåt!

Nu är beställningen på 20 julkort klar... Färdigpackade i väntan på sin nya ägare!

Det blev allt en liten hög.
Det översta har jag nog inte visat här innan. Det är en snötäckt gran från Inkido.
Den har jag embossat i guld och sedan monterat på två enfägade papper, underst Inkidos fina god jul-papper,
sist ett fint band med rosett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0