Äntligen...

Idag kommer familjen hem från deras tripp till huvudstaden! Det är skönt att vara ensam hemma men det blir ändå lite ensamt... Sen har ju inte vädret varit det bästa, så mina planer på Ullared eller Alingsås snöade inne...

Men det har blivit en hel del pyssel med mina pärlor, har efter önskemål gjort lite korta halsband. Bara för att jag själv älskar långa halsband, behöver ju inte alla göra det!!!

Har oxå beställt lite nya grejer, så nu väntar jag in 3 paket på posten...

Gissar att alla ni som kollade skidorna igår på OS, är lika imponerade som jag!!! Vilka killar vi har, Guld och Brons i samma lopp, när hände det senast??? Måste väl varit på Gundes tid...
Jag blev allt lite tagen när Per Elofsson grät glädjetårar och inte fick fram ett ord, tror inte man riktigt fattar hur stort det är!!!
Jag är iaf GRYYYYMT imponerad! Har fått många nya idoler under detta OS ;-)

Apropå idoler, läste i dagens tidning att "Olsson är bäst i världen" Han vann GP-galan i Birmingham med 17,32 och det är världsårsbäst!!! Jag visste väl att han skulle ta sig tillbaka till världseliten efter sin långa skadeperiod!
Låååång näsa till er som tvivlade :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0