Nya halsband...

Nu har jag gjort lite nya halsband med stora hjärtan. Som mellandelar har jag använt svart "smyckeslang". Ett för mej nytt material, riktigt kul att jobba med... Fint blir det oxå tycker jag :-)

Långt halsband med bruna ispärlor, silverdaisy emellan, små silverkulor, smyckeslang och stort brunt hjärta med litet silverhjärta. (SÅLT)


Långt halsband med olika nyanser och storlekar av grå glaspärlor, silvermellandelar, smyckeslang och stort grått emaljerat hjärta med litet silverhjärta.(SÅLT)


Långt halsband med svarta glaspärlor, silvermellandelar och små silverkulor, smyckeslang och stort ramhjärta, emaljerat i svart, litet silverhjärta till.


Vitt långt halsband med vita glaspärlor och vita cateye. Silverdaisys som mellandelar och små silverkulor. Smyckeslang och vitt ramhjärta med litet silverhjärta.


Långt halsband i dimlila. Stort muranohjärta och vaxade glaspärlor.
Silverkulor som mellandelar och smyckeslang.

Kommentarer
Postat av: Arja

Vad är det barnen brukar säga - du äger och är grym!!! Vilka underbart fina halsband vill bara ha allihop!!! Ett till varje tillfälle... suck å´stön och jag som inte hämtat det vita ännu!! Men jag kommer över en dag.

kram kram

2010-01-30 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0