Fars dag no 2.

Vid middagstid var det dax att fira min far med middag hos mamma och pappa.
En utsökt middag med lax, potatis och grönsaker serverades, med äpplepaj till efterrätt.
Det var bara en liten detalj som saknades.... nämligen min FAR!!!
Han spelade Svenska cupen i boule igår och ingen trodde väl att de skulle gå vidare till Söndagens spel, men det gjorde dom med besked... så medan vi satt och åt middag spelade han på för fullt, och meddelade senare att de nått ända till FINAL!!! Hur finalen gick vet jag inte än så det får väl bli fortsättning följer...
Grattis på Fars dag söta pappa och grattis till minst silverplats i Svenska cupen!!!


UPPDATERING...
Här kommer då uppdateringen som jag lovade!!!
Pappa och hans lagkamrater VANN Svenska Cupen i boule, coolt va???

Här är vinnarlaget med en snygg stor pokal.
Stort grattis!!!
(Bild lånad från svensk boules hemsida)
Min pappa är han den söta, längst till vänster!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur gick det för pappa?

2010-11-16 @ 11:00:54
Postat av: Annatroll

Dom VANN!!!

2010-11-16 @ 20:35:49
Postat av: Marie

Coolt !!!

Hälsa å Gratta..



Kraam



2010-11-20 @ 01:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0